23 جمله و کلید واژه مهم سخنان عاشورایی مقام معظم رهبری - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

 23 جمله و کلید واژه مهم سخنان عاشورایی مقام معظم رهبری در آستانه محرم
چرا متنبه نمی شوید؟
1- امام حسین(علیه الصلاه و السلام) برای بیان حقیقت، روشنگری در طول تاریخ، عزیزترین عزیزان خود را بر میدارد وسط میدان می آورد.
2- حق وحقیقت، دشمن دارد؛ بیان حقیقت آسان نیست، دشمنان حقیقت، دنیا دارانند، قدرتمندانند، طواغیب عالمند؛ تا آخر هم، تا زمانی که دولت حقه ی ولی عصر(ارواحنا فداه) ظهور بکند، همین جور خواهد بود.
3- اگر این مودت نباشد، همان بلایی بر سر امت اسلامی خواهد آمد که در دورانهای اول بر سر یک عده ای آمد که همین مودت را کنار گذاشتند، بتدریج اطاعت و ولایت هم کنار گذاشته شد. بنا بر این، این عزاداری هایی که انجام می گیرد، این گریه و زاری ای که می شود، اینها تا آخر لازم است.
4- بیشترین زحمت در صدر اسلام و در زمان پیغمبر، زحمات مربوط به منافقین بود. در زمان امیرالمؤمنین زحماتی بود که از درگیری و چالش حکومت اسلامی با افرادی که مدعی اسلام بودند، به وجود می آمد.
5- شک خواص(در فتنه ها)، پایه ی حرکت صحیح جامعه ی اسلامی را مثل موریانه میجود اساس کارها را مشکل می کند. مشکل کار امیرالمؤمنین، این است، امروز هم همین است.
6- شعارهای طرفداری از امام می دهند، بعد کاری می کنند که در عرصه ی طرفداران آنها، یک چنین گناه بزرگی انجام بگیرد؛ به امام اهانت بشود این، کار کمی نیست؛ کار کوچکی نیست.
7- چرا متنبه نمی شوند؟ وقتی شنفتند که از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی -«استقلال آزادی، جمهوری اسلامی» - اسلامش حذف می شود، باید به خود بیایند؛ باید بفهمند که دارند راه را غلط می روند، اشتباه می کنند؛ باید تبری کنند.
8- وقتی می بینند در روز قدس، به نفع رژیم غاصب صهیونیست و علیه فلسطین شعار داده می شود، باید خودشان را بکشند کنار، بگویند نه نه، ما با این جریان نیستیم.
9- وقتی می بینند همه ی آدمهای فاسد، سلطنت طلب، توده ای، رقاص و مطرب فراری از کشور از اینها حمایت می کند، باید چشمشان باز بشود، باید بفهمند که کارشان یک عیبی دارد؛
10- بالاتر از محکوم کردن کار، حقیقت کار را بفهمید، عمق کار را بفهمید؛ بفهمید که دشمن چه جوری دارد برنامه ریزی می کند، چه می خواهد، دنبال چیست.
11- من تعجب می کنم! کسانی که به برکت انقلاب اسم و رسمی پیدا کردند و همه چیزشان از انقلاب است، می بینید که دشمنان انقلاب چطور بُراق شدند، آماده شدند، صف کشیدند، خوشحالند، می خندند؛ اینها را که می بینید؟ به خود بیائید، متوجه بشوید.
12-  بعضی از این آقایان در دوران اختناق و طاغوت یک سیلی برای انقلاب نخوردند.
13- روزه خوری علنی در روز قدس، در ماه رمضان، می کنند؛ اینها را می بینید، خب بکشید کنار.
14- انتخابات تمام شد، درست هم بود، اشکالی هم نتوانستند بر انتخابات بگیرند و ثابت کنند.
15- کسانی که از اوایل انقلاب یادشان هست، می دانند؛ بعضی بودند از یاران امام و نزدیکان امام که کارشان به مقابله و معارضه ی با امام کشید؛ ایستادند پای اینکه امام را به زانو در بیاورند.
16- من هیچ اعتقادی ندارم به دفع، اعتقاد من به جذب حداکثری و دفع حداقلی است. اما بعضی کأنه خودشان اصرار دارند بر اینکه از نظام فاصله بگیرند. یک اختلاف درون خانوادگی را، درون نظام را یک عده ای تبدیل کردند به مبارزه ی با نظام. البته اینها اقلیتند، کوچکند؛
در مقابل عظمت ملت ایران صفرند.
17- البته نظام، نظام الهی است که خدای متعال لطف خود و حمایت خود را از این نظام به مرات و کرات نشان داده است. تجربه های ما از اول انقلاب همه اش همین را نشان می دهد.
18- ما اگر با خدا باشیم، خدا با ماست.
19- این جهانخواران که امروز در سطح بین المللی با این منطقهای مغلوط می خواهند دنیا را اداره بکنند، مطمئناً به وسیله ی این ملت و به وسیله ی ملتهای مستقل، به حول و قوه ی الهی تودهنی خواهند خورد.
20-  اینها نه اسلام را شناختند، نه این ملت را شناختند، نه این انقلاب را شناختند، نه امام راحل عظیم الشأن ما را شناختند؛ نمی دانند با کی طرف شده اند.
21- ما در خواستمان از مردم و از دانشجوها این است؛ در این قضایای اهانت به امام راحل(رضوان الله علیه)، آرامش شان را حفظ کنند. همه کار با آرامش، اگر یک وقتی لازم بشود، خود مسئولین، آنچه که وظیفه شان باشد، انجام می دهند.
22- دانشجوها موظفند در محیط دانشگاه، افرادی را که منشأ فسادند، اینها و ارتباطات و جهتگیری اینها بشناسند و دیگران را آگاه کنند. این خودش یک تبلیغ درست و صحیحی است.
23- در سطح جامعه، تشنج، اغتشاش، درگیری مصلحت نیست؛ دشمن می خواهد جامعه آرام نباشد، مردم ناراحت بشوند، کلافه بشوند، عصبانی بشوند؛
ما این را نمی خواهیم.
بدانید جوانان عزیز! به فضل الهی خواهید دید که «و امّا ما ینفع النّاس فیمکث فی الارض»، این بنای استوار که هندسه ی آن الهی است، بنای آن هم با دست یک مرد الهی، بقاء آن هم با اراده ی این ملت عظیم و با ایمان این ملت عظیم است، استوار خواهد ماند و انشاءالله  این درخت روز به روز ریشه دارتر خواهد شد و خواهید دید که این مخالفان، این کسانی که با این بنا، با این حق و حقیقت مخالفت می کنند، «فامّا الزّبد فیذهب جفاء و امّا ما ینفع انّاس فیمکث فی الارض» «اینها در مقابل چشم شما انشاء الله نابود خواهند بود.»

بیعت دوباره مردم مشهد با آرمانهای امام و مقام معظم رهبری

مردم بیدار مشهدمقدس امروز جمعه 27/9/88 مصادف با اول محرم چون دیگر هموطنان مان بعد از نماز جمعه در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، در محکومیت اهانت به ساحت امام(ره) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی مردم هوشیار و همیشه در صحنه مشهد با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهایی چون "حسین حسین شعار ماست خمینی افتخار ماست"، "حزب فقط حزب الله سید علی روح الله" و "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" وفاداری و پایبندی خود به امام(ره) و انقلاب را بار دیگر به رخ معاندان و جریاناتی کشیدند که سعی در سست کردن پایه‌های نظام دارند.
در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردمی شرکت داشتند، در اعتراض به سوء استفاده از نام دانشجو و محیط پاک دانشگاه، راهپیمایی‌کنندگان با فریادهای رسا و یکپارچه‌ "فتنه‌گر حیا کن، دانشگاه را رها کن" و "دانشجو، دانشجو حمایتت می‌کنیم" مواضع خود را نسبت به سران فتنه و استکبار جهانی نشان دادند.
لازم به ذکر است در قطع‌نامه‌ای که در انتهای این راهپیمایی قرائت شد بار دیگر بر پایبندی به امام(ره) و انقلاب تاکید شد


نوشته شده در جمعه 88/9/27ساعت 5:15 عصر توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ