هولوکاست واقعی در غزه - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

شمار شهدای غزه به بیش از 300 شهید رسید
هولوکاست واقعی در غزه

وزیر بهداشت دولت منتخب فلسطین اعلام کرد که در جنایات دو روز گذشته رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکنون بیش از 300 نفر به شهادت رسیده و دست کم هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری المنار، "باسم نعیم" در کنفرانس مطبوعاتی در بیمارستان الشفاء اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 300کشته و هزار زخمی بر جای گذاشته است.
وی تاکید کرد که آمار اولیه این موضوع را تایید می‌کنند اما از سوی دیگر جراحات بیش از صد و هشتاد نفر از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.
نعیم همچنین نسبت به پایان یافتن بیش از 105 نوع دارو و بیش از 225 نوع از تجهیزات پزشکی هشدار داد.
جنایات رژیم صهیونیست در حالی در نوار غزه ادامه دارد که این منطقه به علت تشدید فشار و محاصره این رژیم از دو ماه پیش در قحطی و گرسنگی به سر برده است، پایان یافتن بسیاری از انواع دارو‌ها، کمبود مواد غذایی و فقدان نقدینگی در غزه از دیگر مشکلاتی است که مردم غزه بر اثر محاصره غزه با آن مواجه هستند.

* سه دولت عربی خواهان حمله به غزه بودند
منابع آگاه در امارات متحده عربی فاش کردند که مسؤولان امنیتی سه کشور عربی خواستار تسریع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نابودی حماس شده بودند.
به گزارش پایگاه خبری "النهرین"، مصر، اردن و عربستان سعودی از رژیم صهیونیستی خواسته بودند با حمله به نوار غزه ضربات محکمی بر حماس وارد آورد و با تغییر وضعیت سیاسی غزه اداره امور این منطقه را به تشکیلات خودگردان فلسطین بازگرداند.
به گفته این منابع، این سه کشور عربی از رژیم صهیونیستی خواسته بودند هر چه سریع‌تر طرح حمله به غزه را عملی کند.
این منابع اعلام کردند که مسؤولان امنیتی سه کشور عربی یاد شده از اوایل ماه جاری میلادی در تماس‌های محرمانه با مسؤولان امنیتی اسرائیل اعلام کردند که قدرت حماس در غزه در حال افزایش است و در صورتی که اسرائیل سریعاً وارد عمل نشود دیگر نمی‌تواند با حماس مقابله کند.
این منابع همچنین افزودند: مسؤولان امنیتی مصر، عربستان سعودی و اردن در این تماس‌ها گفته‌اند که ریاض از افزایش قدرت حماس و جهاد اسلامی در غزه شدیداً نگران است و در صورت ادامه این وضعیت حل مسائل بین اعراب و اسرائیل را دشوار می‌کند و به منزله یک برگ برنده برای ایران در معادلات خاورمیانه است و در واقع حماس نسخه حزبالله در غزه است.
بر اساس این گزارش هیأت‌های امنیتی سه کشور یاد شده چند بار در اوایل ماه جاری میلادی با مسؤولان اسرائیلی دیدار و تأکید کرده بودند که تنها راه برای جلوگیری از افزایش قدرت حماس حمله به غزه تا پیش از پیروزی دوباره حماس در انتخابات مجلس قانونگذاری است.


نوشته شده در دوشنبه 87/10/9ساعت 9:9 عصر توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ