مادر مظهر محبت و عشق - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

 

مادر شکوه مندترین واژه شگرف آفرینش

مادر رفیع ترین داستان درس زندگی آموختن است که چون پروانه می سوزد و چون شمع آب می شود. این مظهر عاطفه و مهربانی با سختی های می سازد، چون مهتاب  می تابد و با پرتوی از عطوفت و سپیدی راه صداقت را به فرزندان نشان می دهد.

ای مهربانترین مخلوق خدا با چه زبانی محبتهایت را ارج نهم در حالی که  قلم از نگارش جلوه محبت تو ناتوان است. مادر، ای مشکل گشای مهربان مشکلات، همواره در سایه سارِ آرامش بخش تو، تمامی دردها و رنج هایم را به فراموشی می سپاریم و با وجود تو، یأس و ناامیدی را از خود دور می کنم. ای بهار زندگی، چقدر باصفایی که صداقت در قلب پاکت جاری است و بی هیچ ادعایی همه فرزندانت را از عشق سیراب می کنی. بی شک تو شایسته تکریم، نوازش، عطوفت و خدمتی.

ای عزیزترین مخلوق، من از تو هستی یافتم چون تو با بوسه های محبت آمیز، نهال وجودم را آبیاری کردی تا من از فرسودگی نجات یابم.

مادر، ای ایثارگر نمونه خلقت، در وصف تو کلمات عقیمند چون از آسمان زلالتری، از باران بخشنده تر، از آینه صافتر، از خورشید روشنی بخش تر و از سرو سایه گستر تر.

مادر تو با شکوه مهرت عشق را معنی بخشیدی که باید در راه عشق، چون شقایقها صبور بود و چون پروانه در آغوش شمع سوخت. ای زیباترین گل دنیا، صفایت، صفای گل سرخ است و رایحه ات شمیم گل محمدی.

ای شمع فروزان محفل هر خانه، ما نیز در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنیم؛ زیرا گلبرگ ها بر دستانت بوسه می زنند؛ دریاها به تو غبطه می خورند؛ بادها نام تو را تا عرش خدا می برند؛ و ملکوتیان بر تو درود می فرستند و از همه مهمتر خدا بهشتش را به زیر پای تو می بخشد. تو به راستی شکوه مندترین واژه شگرف آفرینشی. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

 

 

  میلاد با سعادت

 سرور زنان دو عالم،

 حضرت صدیقه کبرى، فاطمه زهرا (س)

 و روز زن بر همه مادران و همسران فداکار

 مبارک باد.

مادر؛ مظهر محبت و عشق

خدا انداخت زیر پای مادر

 بهشتی کز همه چیز است برتر

اگر خواهی شوی مهمان جنت

 نداری بهتر از مادر تو نعمت

 که باشی خاک زیر پای مادر

شعر: محمد نعیمی

 


نوشته شده در جمعه 91/2/22ساعت 4:31 عصر توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ