تسکین درد نیستیم دلی را بدرد نیاوریم - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

فاطمیون مدافعان حرم

امام (ره) جمله ای داشت که اسلام مرز ندارد و مقام معظم رهبری هم همواره تاکید بر مراعات حال مهاجرین خارجی بخصوص تکریم آنان دارد

همانطور که می دانید در همین راستا تعدادی از افغانهای آزادی خواه و با غیرت در قالب تیپ فاطمیون برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و خاندان اهل البیت(ع) در حال مبارزه با داعش و تکفیریها هستند و حضور این نیروها در سوریه حامل این پیام است که مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد.

بدیهی است بخشی از این عزیزان در کشور عزیزمان زندگی می کنند و بعضا متولد شده در جمهوری اسلامی ایران هستند، که مستلزم این است که مدرک شناسایی داشته باشند. در همین راستا نیروی محترم انتظامی چون سنوات گذشته نسبت به تمدید و صدور اقامت مهاجرین اقدام کرده و در قالب این مدارک شناسایی نسبت به صدور دفترچه اقامتی جدید برای مهاجرین و از جمله مدافعین حرم نموده است.

همچنین بدنبال این حرکت ارزشی مدافعان حرم و در راستای کرامت انسانی و خدمات دهی، نیروی محترم انتظامی برای تکریم از رزمندگان فاطمیون و دیگر مهاجرین در امر تمدید و یا صدور مجوز اقامتی آنها تسریع نموده، تا ضمن تکریم از این عزیزان، مهاجرین و برادران افغان با دل آسوده تری به زندگی روز مره خود ادامه دهند.

ولی متاسفانه بنظر میرسد این امر اطلاع رسانی نشده چرا که بخشی از نیروهای محترم انتظامی از صدور این دفترچه ها ابراز بی اطلاعی دارند و بعضاً از این نیروها ضمن برخورد زننده با مهاجرین و میهمانان کشور عزیزمان، علی رغم همراه داشتن این مدارک، مهاجرین را بازداشت کرده و رد مرز می کنند.

این در حالی است که این عزیزان خود را فدایی ولایت می دونند و بخشی از این افراد گذشته ای در مبارزه با طالبان و حتی جنگ تحمیلی نیز داشته اند

حال با این تفاصیل خواهشمند است مسئولین مربوطه در این خصوص تدبیری بیاندیشند؛ چنانچه این مدرک غیرقانونی است صادر نشود، و اگر قانونی است و مجوزی از سوی نیروی مربوطه است به انتخاب خود احترام بگذارند و امر به ابلاغ به کل مراکز وابسته تا چلوی برخور ناشایست گرفته شود. چرا که بهانه ای بر بهانه های دشمن برای تفرقه اندازی اضافه خواهد شد.

به امید توفیق خدمت به خلق خدا برای همه ما

و اینکه اگر تسکین دردی نمی توان شد، دلی بدرد نیاوریم. یاعلی

 


نوشته شده در یکشنبه 94/5/11ساعت 11:4 عصر توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ