تابستان 91 - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرامی باد

هشت سال جنگ یادآور هشت سال مردانگی- هشت سال رشادت و فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که با افتخار آفرینی خود این ثبات و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند. یاد و خاطر این پویندگان راه حقیقت گرامی باد

http://basiji-daneshjo.blogfa.com/post-1.aspx


نوشته شده در پنج شنبه 91/6/30ساعت 10:16 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |

ولادت با سعادت کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر بر فرشتگان زمینی بخصوص بهترین دختران عالم همه دختران مسلمان و الی الخصوص ایران زمین مبارک باد

 

حضرت فاطمه معصومه (س)

حضرت فاطمه معصومه (س) در روز اول ذیقعده سال 173 هجری، در شهر مدینه چشم به جهان گشود. این بانوی بزرگوار، از همان آغاز، در محیطی پرورش یافت که پدر و مادر و فرزندان، همه به فضایل اخلاقی آراسته بودند. عبادت و زهد، پارسایی و تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات، بخشندگی و پاکدامنی و نیز یاد خدا، از صفات برجسته این خاندان پاک سیرت و نیکو سرشت به شمار می رفت. پدران این خاندان، همه برگزیدگان و پیشوایان هدایت، گوهرهای تابناک امامت و سکان داران کشتی انسانیت بودند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در سه شنبه 91/6/28ساعت 9:3 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |

 

تجمع اعتراض آمیز حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ساخت فیلم اهانت کننده به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)

در ادامه اعتراضات مسلمانان به ساخت فیلم اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) امروز نیز تجمع اعتراض آمیز در حوزه‌های علمیه سراسر کشور با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید و مسئولان حوزه‌ها علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراسر کشور، تلاش استعمار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست برای پیشگیری از گسترش قدرتمندانه اسلام در سراسر جهان، اینک در قالب اهانت به ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (ص) نمایان شد، حرکتی که با حمایت‌های آشکار و کلان ابرقدرت‌های پوشالی و با انگیزه‌های سخیف برای ضربه‌زدن به مقدسات اسلام انجام پذیرفت و سبب رنجش خاطر و جریحه‌دار نمودن قلوب صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان گشت.

در هیمن رابطه طلاب حوزه‌های علمیه قم در محکومیت هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام ظهر امروز با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید به عنوان بزرگ‌ترین معجزه پیامبر اسلام در مدرسه فیضیه قم آغاز شد و در ادامه این مراسم اشعاری در وصف پیامبر گرامی اسلام و در محکوم کردن این حرکت اسلام ستیزانه قرائت شد.

 آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز در این تجمع، با محکوم کردن این اقدام و توطئه استکباری، آمریکا و اسرائیل را مسئول اصلی این اقدام دانست و خواستار برخورد قاطع با عوامل تولید این فیلم شد.

همچنین به گزارش خبرنگار فارس در خراسان رضوی، طلاب حوزه‌های علمیه مشهد نیز ظهر امروز با تجمع در مدرسه علمیه نواب مشهد و با سر دادن شعارهایی به ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام(ص) و توهین به ایشان اعتراض کرده و خواستار برخورد شدید با عاملان این اقدام و همچنین اعدام کارگردان این فیلم و کشیش آمریکایی شدند.

ملاحظات:

1-   حوزه‌های علمیه سراسر کشور از جمله لرستان، اصفهان، کرمانشاه، زنجان، ایلام و . . .  امروز شاهد حضور خیل عظیم طلاب و روحانیونی بود که جنایت نابخشودنی دشمنان اسلام را شدیدا محکوم کردند.در این تجمع ها طلاب حاضر با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها‌المسلمون اتحدو اتحدو، مسلمان می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، امت اسلام به خروش آمده خون محمدی به جوش آمده، خواستار اتحاد مسلمان در برخورد با عاملان این اقدام شدند.

2-      در پایان این تجمع ها پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به نشانه اعتراض نسبت به توهین به مقدسات اسلام به آتش کشیده شد.

3-   این فیلم توهین‌آمیز به پیامبر مکرم اسلام(ص) و ارزش‌های دینی نه تنها خشم مردم ایران و بسیاری از مراجع عالی‌قدر را به همراه داشت، بلکه بیش از یک میلیارد مسلمان جهان این عمل را توهین به اسلام دانسته و با تظاهرات‌ خود خشمشان را از ساخت این فیلم آمریکایی صهیونیستی اعلام داشتند.

4-   جالب توجه اینکه در چنین وضعیتی که 6اعتراض مسلمانان، از جمله مسلمانان مقیم کشورهای غربی علیه این فیلم موهن و ضداسلامی «جنگجوی بیابان» که آن را یک اسرائیلی آمریکایی به نام «سام باسیل» ساخت، به اوج رسیده و حتی دبیرکل سازمان ملل و پاپ، رهبر کاتولیک‌های جهان نیز، ساخت چنین فیلم اهانت‌آمیزی را تقبیح و محکوم می‌کنند، شورای امنیت سازمان ملل بدون در نظر گرفتن جایگاه رفیع و بی‌بدیل پیامبر اعظم(ص) در نزد مسلمانان، نه تنها این اقدام شنیع را محکوم نکرده که در کمال تعجب و برخلاف این انتظار، اعضای شورای امنیت روز گذشته با صدور بیانیه بسیار سخیفی، اقدامات به‌گمان آن‌ها خشونت‌بار ضدهیئت‌های دیپلماتیک و به‌ویژه سفارت‌خانه‌های آمریکا را غیرقابل توجیه خواند.

5-   آمریکا و ایادی استکیار بدانند واکنش مسلمانان در اهانت به برترین مخلوق خداوند، امری طبیعی و درخور تمجید و تقدیر است و به‌هیچ‌وجه خشونت نیست. این امر باعث بیداری مسلمین شد تا در مقابل هر نوع اهانت و سبک‌ شماری مقدساتشان آگاهانه تصمیم بگیرند و با اتحاد و انسجام نگذارند احساسات پاک و مقدسشان جریحه دار شود.

 


نوشته شده در یکشنبه 91/6/26ساعت 8:0 عصر توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
«عروسک‌های عروس و داماد روی کیک چندطبقه، نه تنها دست در دست هم ندارند، بلکه پشت به پشت یکدیگر در حال دور شدن از هم هستند. حتی چشم‌ نیز به دیدن چنین صحنه‌ای عادت ندارد چه رسد به این که...

«عروسک‌های عروس و داماد روی کیک چندطبقه، نه تنها دست در دست هم ندارند، بلکه پشت به پشت یکدیگر در حال دور شدن از هم هستند. حتی چشم‌ نیز به دیدن چنین صحنه‌ای عادت ندارد چه رسد به این که تو را به جشن طلاق نیز دعوت کرده باشند و تو بتوانی آن را درک کنی!»

روزنامه خراسان در گزارشی درباره پدیده نوظهور "جشن طلاق" نوشته است: «در واقع این جشن، مراسم پایان یک زندگی مشترک است که فقط دو سال دوام آورده و امشب هر دو یعنی عروس و داماد سابق در یک ژست روشنفکرانه و متمدنانه، نه تنها غمگین نیستند که حتی سعی می کنند به همه لبخند بزنند و حتی با یکدیگر نیز شوخی و خنده می‌کنند. کل میهمانی بسیار تصنعی است. هیچ چیز واقعاً آن گونه که باید باشد، نیست. همه جا تظاهر موج می‌زند و شاید دروغ‌ترین لبخند‌ها را این جا می‌بینی.

پیش از صرف شام داماد سابق میکروفن را در دست می‌گیرد و ضمن تشکر از مدعوین محترم و آرزوی خوشبختی برای همسر سابقش، می‌گوید: این جشن را بر پا کردیم تا دوستان و آشنایان بدانند که طلاق می‌تواند جشن پایان یک شکست و آغازی دیگر باشد!


وی سپس بسته‌ای را باز می‌کند که در آن چندین ستون سکه طلا قرار دارد. آن را به مدعوین نشان می‌دهد و می‌گوید "با آرزوی خوشبختی برای همسر سابقم، 1000 سکه طلای مهریه‌اش را همین جا در حضور همه تقدیم می‌کنم. ضمن عذرخواهی به این دلیل که 997 سکه کامل است و شش نیم سکه. امیدوارم که این قصور بنده را ببخشند" و جمعیت با کف و سوت، صحبت‌های شوهر دیروز و مرد مجرد امروز را همراهی می‌کنند.

همین یکی دو سال پیش بود که با تعجب می‌شنیدیم "هر انگلیسی که برای سفارش کیک به شیرینی فروشی می‌رود، از او می‌پرسند برای طلاق است یا ازدواج"، زیرا انگلیسی‌ها به تازگی طلاق‌شان را هم جشن می‌گیرند، ولی اکنون در یک انتقال سریع فرهنگی یا بهتر بگوییم تهاجم فرهنگی، این سوغات کاملاً نابهنجار با عقاید و فرهنگ ما به ایران هم رسیده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در یکشنبه 91/6/26ساعت 4:54 عصر توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |

گزارشی از اعتراض های مراجع تقلید به فیلم موهن درمورد پیامبر

دین - ساخت فیلمی موهن درباره حضرت محمد(ص) در آمریکا، خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخته است. در این راستا، مراجع معظم تقلید شیعه در پیام ها و سخنرانی های جداگانه این اقدام را محکوم کردند. به گزارش خبرآنلاین در جدول زیر گزارشی از خلاصه این اظهارات آمده است.

مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه ای
دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدسترین و نورانی ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه های مشمئز کننده ی خویش ساخته اند. پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود میخواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمیکردند و دهها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به
سرمایه داران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره.
 
آیت‌الله مکارم شیرازى
بار دیگر دست‌هاى آلوده صهیونیست‌ها و بعضى از کشیش‌هاى افراطى آمریکایى که سوء نیت خود را قبلا در مورد آتش زدن قرآن مجید نشان داده بودند از آستین خیانت درآمد و محصول آن فیلمى آمریکایى با اهانت‌هاى بى‌سابقه نسبت به پیامبر اسلام (صلى الله علیه وآله وسلم) بود.
این عمل زشت و ننگین نشان داد که آنها از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آئین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند و به هر کار احمقانه‌اى دست مى‌زنند که قطعآ نتیجه معکوس خواهد داشت.
خوشبختانه مسلمانان بیدار در چندین کشور عربى و اسلامى واکنش شدیدى نشان دادند و اثبات کردند که این اعمال ننگین بدون جواب نخواهد ماند.
لازم است مسلمانان سایر کشورها و مسلمانان بیدار کشورمان نیز با آنها هم صدا شده و در روز جمعه پاسخ دندان‌شکنى به این توطئه صهیونیستى ـ آمریکایى بدهند.
شگفت‌آور اینکه مسئولین آمریکایى و شوراى امنیت که دست‌نشانده آنهاست، نه تنها این عمل را محکوم نکردند، بلکه بعضى از آنها با اهانت به کسانى که در برابر سفارت‌خانه‌هاى آنان دست به تظاهرات زده بودند آنها را افرادى وحشى خواندند؛ در حالى که نام وحشى شایسته کسانى است که بدون هیچ دلیلى به مقدّس‌ترین اعتقادات مسلمین اهانت مى‌کنند و جهان را از آنچه هست ناامن‌تر مى‌نمایند.
ما ضمن محکوم کردن شدید این اهانت بى‌سابقه از همه مسلمین جهان مى‌خواهیم با پاسخ‌گویى مناسب و منطقى درس عبرتى به آنها و محرّکان آنها بدهند تا براى همیشه این‌گونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش کنند. (یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ).
 
آیت الله صافی گلپایگانی
 از روز اول که پیامبر عالیقدر اسلام برای نجات مردم ستمدیده و هدایت نسل‌های بشری به رسالت مبعوث شدند، دشمنان اسلام - که بیم و هراس زیادی از پیشرفت سریع این دین آسمانی داشتند- با آن وجود مقدس و قرآن کریم مخالفت‌ها نمودند که به خیال خام خود بتوانند جلوی پرتوافشانی نور خداوند را بگیرند ولی بحمدالله تا امروز موفق نشده و نخواهند شد.
مشاهده می‌شود که بسیاری از مردم حقیقت‌جو و جوانان آزادی‌خواه در کشورهای دنیا؛ به خصوص آمریکا و اروپا، گرایش شدیدی به دین مقدس اسلام پیدا دارند و هر ساله شاهد تشرّف بسیاری از آنان به این دین مبین می‌باشیم.
امروز در آمریکا احداث مساجد و مراکز اسلامی پیشرفت قابل توجهی دارد و این، نشان از حقیقت این دین و تطابق احکام و دستورات آن با فطرت پاک و سلیم انسان‌ها دارد.
دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام با روش‌های جدید خود به مبارزه با اسلام عزیز که در حقیقت مبارزه با نور و هدایت الهی است برآمده و با ساختن فیلم‌های موهن به مقدسات، اهانت می‌نمایند.
ما با محکوم کردن این اهانت از مردم آزادی‌خواه دنیا و به خصوص مراکز علمی و دانشگاه‌های بزرگ ادیان مختلف جهان می‌خواهیم که این اعمال ضد دین، ضد علم و ضد منطق را محکوم کرده و به وظیفه‌ی بزرگ علمی و وجدانی خود عمل نمایند.
انشاء الله اسلام، سرتاسر گیتی را فتح می‌نماید و مردم ستم‌دیده و مظلوم جهان را -که از ستم مستکبرین و استعمارگران به ستوه‌ آمده‌اند- از سلطه‌ی آنان نجات می‌دهد، و در سرتاسر گیتی شاهد ندای الله اکبر و اهتزاز پرچم اسلام خواهیم بود.
 
آیت الله نوری همدانی
 از قراری که رسانه ها گزارش می‌کنند فیلمی از طرف آمریکا که مشتمل بر اهانت به ساحت مقدّس پیغمبر معظم اسلام (صلی الله علیه و آله) می‌باشد، ساخته شده و موجب خشم و اعتراض مسلمانان گردیده است.
ما نیز ساخت این فیلم را به شدت محکوم و اعلان می‌کنیم که مسلمانان هرگز در برابر این حرکات شیطانی آرام نخواهند نشست و آمریکا منتظر اقدامات شدیدتر باشد.
 
آیت‌الله سبحانی
پیامبران آسمانی، آموزگاران الهی در میان تمام ملل جهان از احترام ویژه‌ای برخور دارند، زیرا آنان در تمام ادوار، مصلحان جامعه بوده و ارزنده ترین خدمت را به انسانیت عرضه داشته‌اند.
در مقابل یک چنین خدمت ارزنده، انسان و یا انسان نماهایی فیلم بسیار موهن نسبت به خاتم پیامبران(ص) ساخته و از این طریق احساسات پاک یک میلیارد مسلمان جهان را جریحه‌دار ساخته‌اند.
این چنین رفتار با بزرگترین رسول آسمانی یعنی حضرت محمد بن عبدالله (ص) حاکی از رذالت و ناپاکی و به یک معنا بی خردی سازندگان آن است.
بر همه مسلمانان جهان لازم است که عکس العمل بسیار مناسب از خود نشان داده تا بار دیگر دشمنان در فکر تکرار آن نوع اعمال نباشند و به امید روزی که پرچم اسلام در سرتاسر جهان به اهتزاز درآید.
 
آیت‌ الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی
دشمن قسم خورده جبهه حق بار دیگر بغض خود را نسبت به پیامبر رحمت و عزت آشکار کرد و با ساخت فیلمی موهن کینه‌های درونی خود را آشکار کرد.
اینان که به زعم خود با این کار قصد زنده کردن دوران جنگ‌های صلیبی و زمینه سازی برای جنگ بین تمدن‌ها را در سر می‌پرورانند،‌ از عذاب سخت الهی غافلند، لکن به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید و بر طبق وعده خدا که می‌فرماید: «یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین» به دست خود یا مومنین خانه خراب خواهند شد.
اینجانب این اهانت عظیم را که از ناحیه برخی کارگردان‌های شیطان صفت و با چراغ سبز، صهیونیزم بین الملل انجام گرفته را محکوم می‌کنم و امت اسلامی را به هوشیاری نسبت به دسیسه‌های دشمنان فرا می‌خوانم و از شیعیان نیز می‌خواهم با تبعیت از علمای وارسته و آگاه و ولایت فقیه مسیر درست را پیموده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده و خشم خود را به درستی به جهانیان نشان دهند.
 
آیت‌الله امینی

 آیت‌الله امینی امام جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت، پخش فیلم ضد اسلامی و توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد و با بیان این‌که آمریکا با کمک رژیم صهیونیستی دست به این اقدام ضد اسلامی زده است، ابراز کرد: این عمل خشم مسلمانان را بر انگیخته است و مسلمانان نیز در قبال این توهین‌ها حرکت‌هایی را انجام دادند.

امام جمعه قم تصریح کرد: هرجا علیه اسلام حرکتی صورت می‌گیرد دست‌های رژیم صهیونیستی در آن مشاهده می‌شود و این فیلم گرچه در آمریکا پخش شد اما با پول این رژیم غاصب ساخته شده است.
عضو جامعه مدرسین هدف دشمان از این خیانت‌‌ها را تفرقه میان امت‌های اسلامی خواند و ابراز کرد: از آمریکا انتظار می‌رود که بیش از این فریب رژیم غاصب اسرائیل را نخورند، اگر آنها دارای خرد باشند باید از مسلمانان عذرخواهی کرده و سازندگان این فیلم‌ها را به کیفر برساند.
وی افزود: استکبار جهانی با پخش این فیلم‌ها می‌خواهد چهره نامناسب و خشنی از پیامبر اکرم(ص) و مسلمانان نشان دهد اما این توطئه‌ آنها نیز عملی نشده و در همین کشورها مشاهده می‌کنیم گرایش به اسلام روز به روز بیشتر می‌شود.
 
مدیریت حوزه های علمیه
بار دیگر آمریکای جنایتکار در تلاش جبران حقارت شکست‌های پی در پی، در یک عقده گشایی بی شرمانه، مقدسات اسلام را هدف خشم کینه توزانه خویش قرار داده و در قالب فیلمی موهن با توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.
این اقدام نفرت انگیز که با هدایت صهیونیست‌ها در آستانه حادثه یازدهم سپتامبر در جهت انحراف افکار عمومی از این مساله و تخریب وجهه دین مبین اسلام انجام می شود، نشان از ضعف شدید دشمنان قسم خورده اسلام در برابر قوت و قدرت روز افزون مسلمانان و واماندگی آنان در برابر اراده امت اسلامی است.
مدیریت حوزه‌های علمیه، مشی سیاسی و فرهنگی آمریکا و صهیونیست ها در توهین به مقدسات اسلامی را نشانه دروغ پردازی بزرگ رییس جمهور و سیاست مداران آمریکایی در شعار احترام به مسلمانان و فرهنگ ها می داند و اقدام ناشایست و غیر انسانی آنان را محکوم نموده و ضمن ابراز همدردی با مسلمانان غیور جهان و خاصه امت سلحشور ایران اسلامی، علمای جهان اسلام را به اعلام انزجار از این عمل زشت فرا می خواند و به دولت های استکباری هشدار می دهد سکوت معنا دار و مستمر در برابر این‌گونه اقدام های منزجر کننده و عدم تعهد به قوانین بین المللی ، پایه های حکومت پوشالی آنان را سست کرده و فروپاشی قریب الوقوع آن را به دنبال دارد.
منبع:  خبر آنلاین


نوشته شده در شنبه 91/6/25ساعت 8:15 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
   1   2   3   4   5      >
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ