تابستان 90 - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرامی باد

هشت سال جنگ یادآور هشت سال مردانگی- هشت سال رشادت و فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که با افتخار آفرینی خود این ثبات و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند. یاد و خاطر این پویندگان راه حقیقت گرامی باد

http://basiji-daneshjo.blogfa.com/post-1.aspx


نوشته شده در پنج شنبه 90/6/31ساعت 9:30 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |

روز جهانی قدس، یوم ا...، یوم ا...، بنیانگذار این روز روح ا...، روح‌ا... »، «حسین حسین شعارماست، ولایت افتخار ماست»، «نه سازش نه تسلیم ، سید علی ما هستیم»، «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «یاایتها المسلمون اتحدوا،‌اتحدوا» از جمله فریادهای مردم روزه دار مشهد الرضا(ع) در روز جهانی قدس بود که باراهپیمایی از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی در این شهر طنین‌انداز شد.


نوشته شده در شنبه 90/6/5ساعت 9:19 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |

من روز قدس را روز اسلام و روز پیام اکرمبر(ص) می دانم. امام خمینی(ره)

وعده ماه فردا مورخه 90/06/03 ساعت 9:30 میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی(ع)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان "روز قدس " انتخاب شد تا مسلمانان جهان با حمایت  از حقوق حقه فلسطینیان، همبستگى خود را با این مهم اعلام کنند.
هر ساله این مراسم با شکوه خاصی در جهان اسلام بخصوص در کشور عزیزمان ایران اسلامی برگزار می گردد  تا نور امیدی باشد بر دل میلیونها فلسطینی آواره  و مظلوم.
نوری که این مظلومین را در مقابله با اشغالگران صهیونیزم مصمم تر کرده است.
پیام روشنگری امام راحل که دعوت به یکپارچکی و وحدت کلمه مسلمین برای مبارزه با دشمنان اسلام بخصوص اشغالگران قدس بود چون تیر بر قلب صهیونیزم فرود آمد و تسکینی بر قلب شکسته جهان اسلام شد.
امت اسلامی که قدس، قبله نخستین خود را از سال 1948 زیر چکه اشغالگران صهیونیزم می دید، به یکباره با پیام رهبر فیقد انقلاب اسلامی از خواب بیدار شد و برای آزادی آن به جهد آمد و راه مقابله با جنایت پیشگان تاریخ را پیش گرفت.
راهی که مبارزه با ظلم و بی عدالتی است و ندای هل من ناصر مردم مظلوم فلسطین را هر بیدار دلی می شنود.
امروزه ندایی فراتر از ندای این مردم مظلوم نیست، فریادی که کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی که مظلومانه آماج حملات وحشیانه صهیونیزم قرار می گیرند و در سرزمین و خانه خود مورد ستم واقع می شوند.
خوب‎‎ فرمود بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی‎ حضرت‎ امام‎‎ خمینی (ره)  که روز قدس‎ روز اسلام است‎ و اسرائیل‎ این‎ غده‎ سرطانی ‎ بایـد از بین‎ برود.
‎ غده‎‎ سرطانـی که فقـط فلسطین‎ را تهدید نمـی‎ کنـد بـلکـه‎ با تـفکـر و اندیشه‎‎ پلید خود تمام دنیـا بخصوص دنیای اسلام را تهدید می کند.
مسلمین باید آ گاهانه به مبارزه با این غده سرطانی بپردازند و از ریشه دواندن آن جلوگیری کنند. قدس تنها در فلسطین خلاصه نمی شود، معراج پیامبر(ص) به همه جهان اسلام تعلق دارد که مسلمانان دست در دست هم داده و با اتحاد و انسجام با حمایت از انتفاضه مردم فلسطین آنها را در مبارزه با این رژیم نامشروع و غاصب یاری کنند.
امیدواریم مسلمین همچون سالهای گذشته، امسال نیز در روز  جهانی قدس که به گفته بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی روزقدس روز اسلام است و مقام معظم رهبری نیز این روز را،  روز اسلام نامید و فلسطین را اولین مساله اسلام برشمردند، شرکت کرده و در راه تحقق آرمانهای جهان اسلام  که همان آزادی قدس شریف است ، را هموار سازند.
 

 مراسم روز جهانی قدس- مهدی بیات

 

پس امسال نیز چون سالهای گذشته بلکه پرشورتر و باشکوهتراز هر سال همنوا با طنین آزادی در کشورهای اسلامی در سال بیداری اسلامی، روز جمعه فردا مورخه 90/06/03 یکبار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس،  از حقوقه حقه مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهیم کرد.

وعده ماه فردا ساعت 9:30 میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی(ع)

 

یاحق

 


نوشته شده در پنج شنبه 90/6/3ساعت 8:24 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |

 

بچه های باخرز


نوشته شده در شنبه 90/5/29ساعت 9:48 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |

بازگشت پرستوها و بوسه هایی از جنس...+تصاویر؛(تابناک)


حکایت آزادگان سرافراز و پیروز ایران اسلامی داستان صحنه های سراسر غرور و افتخار است که هنرمندان مخلص آن کسانی نیستند جز مردانی مومن و باایمان که سر بر فرمان امام خویش نهادند، از دل اقشار محروم اجتماع برخاستند و زیباترین آثار ماندگار را با موضوع مقاومت و مجاهدت خویش خلق کردند و آنگاه که دست تقدیر، روزهای طولانی اسارت را برایشان رقم زد با اقتدا به مولایشان امام موسی بن جعفر (ع) صبر و استقامت را با تسلیم الهی در هم آمیختند و جلوه هایی از کمال انسانی را به تصویر کشیدند.

آزادگان در طول اسارت خود مدینه فاضله ای را تحقق بخشیدند که علمای دین و اخلاق آن را در ایده ها و آرزوهای خویش پرورش می دادند. این عزیزان علاوه بر نبرد و مقاومت در دو جبهه دشمنان بعثی و منافقین، شگفت انگیزترین صحنه های عشق و ایثار و همدلی و یکپارچگی را به نمایش گذاشته و نزدیکترین فاصله معنوی خود را با معبود برقرار نمودند.

 






به مناسبت 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز ایران اسلامی به وطن، یاد و خاطره ایثار و مقاومت آنان را گرامی می داریم و به ارواح شهدای آزاده به خصوص سید آزادگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی درود و صلوات می فرستیم و عاشقانه می گوییم: ای شاهدان شهادت، ای راست قامتان پیروز که «استواری» شرمنده شماست و «صبر» درس استقامت را از شما آموخت، ای کسانی که عطرهای بهشتی در پیراهن دارید و عشق در ضمیر خود می پرورید و ای کسانی که شهادت را به چشم تجربه کردید و شهیدی زنده از مجموعه شهدای همیشه جاوید انقلابید. آری شما اسیر دشمن نبودید، بلکه دشمن اسیر آزادگی شما بود، سالروز آزادی تان از بند دژخیم بعثی مبارک باد.  


نوشته شده در چهارشنبه 90/5/26ساعت 8:23 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
   1   2      >
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ