تابستان 89 - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

دهم رجب المرجب

سالروز ولادت با سعادت نهمین کوکب هدابت،

جوادالائمه امام محمد تقی(ع) بر همه مسلمین جهان مبارک

به همین بهانه یک هدیه ارزشمند از این امام همام تقدیم هموطنان گرامی بخصوص جوان عزیز می گردد

قالَ الإمام أبوجعفر محمّد التقی الجواد (علیه السلام) : إیّاکَ وَ مُصاحَبَةُ الشَّریرِ، فَإنَّهُ کَالسَّیْفِ الْمَسْلُولِ، یَحْسُنُ مَنْظَرُهُ وَ یَقْبَحُ أثَرُهُ.

امام جواد(ع) فرمود: مواظب باش از مصاحبت و دوستى با افراد شرور، چون که او همانند شمشیرى زهرآلود، برّاق است که ظاهرش زیبا و اثراتش زشت و خطرناک خواهد بود.

 

السلام علیک یا جواد الائمه(ع)

پس دوستان گلم،

 از آنجایی که دوسـت شریک زندگى است و مثل روح در بدن جریان و تاثیر دارد، مانند آیینه خوبیها و بدیهاى آدمى در آن منعکس مى شود. به همین عنوان در اسلام به انتخاب دوست تاکید زیاد شده است

لذا عزیزان، دوسـت جایگاه اسرار و خاستگاه آرزوهاست از این رو لازم است پاکنهاد و از صـفـات خـوب بـرخـوردار باشد تا دوست وى به وسیله او هدایت شود.

 

پیشا پیش تولد امام جواد(ع) بر همه مسلمانان بخصوص پیروان آن حضرت مبارک

 امام جواد(ع) بنا به نقل مشهور در دهم رجب سال 195 هجری در مدینه دیده به جهان گشود و در سن 8 سالگی پس از شهادت پدر بزرگوارش امام رضا(ع) منصب خطیر امامت را به عهده گرفت.

دوران امامت حضرت جواد(ع) 17 سال به طول انجامید و سرانجام جوانترین امام معصوم به دست سیه دلان پلید در سن 25 سالگی در آخر ذیقعده سال 225 هجری، با دسیسه و دستور معتصم عباسی توسط ام الفضل به وسیله زهر در بغداد به شهادت رسید و در کنار قبر جد بزرگوارش امام هفتم در کاظمین عراق آرمید.


نوشته شده در سه شنبه 89/4/1ساعت 9:22 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
<      1   2   3      
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ