آنکه دشمن تعریفش را می کند حق نیست - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

سلام دوستان ببخشید یک هفته ای نبودم، یعنی خدا توفیق داد ایام شهادت بی بی فاظمه الزهرا(س) شهر مقدس قم زائر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) باشم.
اما اکنون در آستانه انتخابات دهم دوره ریاست جمهوری وظیفه دانستم که در مورد انتخاب اصلح جملاتی را از زبان مقام معظم رهبری عنوان کنم.

 ابتدا شرایط رئیس جمهور اصلح از زبان مقام معظم رهبری
مردم باید از میان نامزدها، بهترین افراد از لحاظ ایمان، اخلاص امانت، دینداری و آمادگی برای حضور در میدانهای انقلاب را انتخاب کنند و به کسانی رأی دهند که نسبت به نیازهای مردم درد شناس ترین و دردمندترین افراد باشند. آنچه مردم به آن علاقه دارند و عاشق آن هستند این است که رئیس جمهوری سرکار بیاید که مهمترین لنگیزه های او کار برای این ملت باشد و در زمینه های اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، علمی، اخلاقی، سیاست خارجی و سایر زمینه ها کار کند و نشاط و شور و انگیزه ی کار داشته باشد. این هم با ایمان امکان پذیر است.
من نسبت به  شخص هیچ گونه اظهار نظری نمی کنم اما شاخص هایی وجود دارد: بهترین آن کسی است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافی گری خودش نباشد.(مقام معظم رهبری«مدظله»)

* احمدی نژاد کیست؟
با اینکه آقای احمدی نژاد توسط مردم خوب کشورمان در سال 1384 در نفس گیرترین انتخابات ریاست جمهوری بعد از انقلاب به مقام ریاست جمهوری انتخاب شد، ولی هنوز خیلی از افراد ایشان را نمی شناسند یا نمی خواهند بشناسند. مردی از جنس مردم که با سرسختی در برابر تخلفات عده ای خاص و نرمش در مقابل عامه مردم زبانزد شده و خیلی ها وی را باور کرده و به او اطمینان دارند. او اکنون میان عوام محبوبیت دارد چون از جنس خودشان است. آقای احمدی نژاد نیز خود را از مردم و وقف مردم می داند او به حمایت هیچ حزب و گروهی متکی نیست و با توکل به خدا در خدمت خلق خداست. در همین راستا به کلام مقام معظم در مورد عملکرد دولت نهم اشاره می شود.

** عملکرد دولت نهم در کلام رهبری
1. یک خصوصیت این دولت این است که واقعاً، دولت کار است. دولت حرکت و اقدام است. انرژی و نشاط این دولت، یک امر برجسته است. الحمدالله شما[آقای احمدی نژاد] از سال اول همین جور حرکت کردید، الان هم با این که سه سال از عمر این دولت گذشته، انسان احساس می کند که تحریک و نشاط و فعالیت و اقدام در این دولت محسوس است؛ یعنی کاهش پیدا نکرده، افت پیدا نکرده، این خیلی چیز با ارزشی است.
2. جرئت در ایجاد تحول؛ حالت روحی این دولت است که برای تحول آفرینی جرئت دارد و اقدام می کند. جرئت در مقابله با فساد یک امتیازی است که در شما هست. روحیه ی تهاجم در مقابله ی با زورگویان بین المللی امتیاز دیگر این دولت است. این روحیه، روحیه ی خوبی است. روحیه ی انقلاب این است که حقیقت را روشن و درخشان می کند.
3. امتیاز دیگر هم روحیه ی مردمی و خاکی این دولت است. این هم خیلی باارزش است. این را قدر بدانید. شما دولتی هستید مردمی؛ یعنی مردم وقتی حرف شما و صدای شما را می شنوند، کأنه از جنس خودشان، یک حرفی می شنوند؛ چون از موضع بالا و متکبرانه با مردم حرف نمی زنید. این امتیاز بزرگی است و در شما هست؛ آن را حفظ کنید و نگه دارید.
4. ما اگر بخواهیم تجمل و اشرافیگری و اسراف و زیاده روی را – که واقعاً بلای بزرگی – از جامعه مان ریشه  کن کنیم، با حرف و گفتن نمی شود. از یک طرف بگوئیم و از طرف دیگر مردم نگاه کنند و ببینند عملمان جور دیگر است. باید عمل کنیم.
5. ساده زیستی به خصوص در خود آقای رئیس جمهور، خوب و برجسته است و چیز باارزشی است.

* * * گوشه ای از عملکرد دولت نهم در یک نگاه
1) کم شدن فاصله ی مردم و مسئولان خصوصاً با سفرهای استانی
2) افزایش محبوبیت انقلاب و شخص رئیس جمهور در میان ملت های مسلمان و آزاده
3) اجرای موفق  سیاست های کلی اصل 44(خصوصی سازی و نه اختصاصی سازی)
4) مبارزه با تجمّل گرایی و ریخت و پاش های اداری
5) اجرای موفق طرح سهمیه بندی بنزین و گازوئیل
6) موفقیت های علمی ایران در عرصه های علوم زیستی، پزشکی، دارویی، هوا و فضا و . . .
7) واقعه ی دانشگاه کلمبیا و اجلاس ضد نژادپرستی ژنو و خشم اسرائیل
8) شکستن تعلیق و پیروزی در مسئله ی انرژی هسته ای
9) پیوستن ایران به دایره ی محدود کشورهای صاحب امتیاز در چرخه ی تولید سوخت هسته ای
10) ورود ناباورانه ی ایران به حوزه ی کشورهای توانمند در ساخت و پرتاب ماهواره به فضا و . . .
داوطلبان مشتاق به آمار و ارقام می توانند به کتاب نیم نگاهی به کارنامه عملکرد دولت نهم مراجعه فرمایند.

دوستان بیاییم با انتخاب اصلح، دشمنان و بخصوص دشمنان دوست نما را مأیوس کنیم. حق را انتخاب کنیم و مواظب باشیم به قول معروف آنکه دشمن تعریفش را می کند حق نیست
و خلاصه بشناسیم گندم نماهای جو فروش را


نوشته شده در جمعه 88/3/8ساعت 3:33 عصر توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ