22 بهمن روز تجلی نور - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

22 بهمن روز تجلی نور، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاباسلا می  با 32 سال عزت و افتخار گرامی باد . . . یومالله  22 بهمن یادآور رشادت‏ها، فداکاری‏ها و شهادت طلبی‏های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل  پیروز است.»

انشا الله مردم شریف ایران با حضور گسترده و پرشور در  راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز دشمنان اسلام و ایران را  هر چه بیشتر خار و زبون خواهد کرد.

وعده ما جمعه 22 بهمن 89

به بهانه گرامیداشت یوم الله 22 بهمن
22 بهمن سالروز پیروز انقلاب اسلامی است .
روزی که یاد آور شجاعت، دلاور مردی و ایثار زنان و مردان بسیاری است که با بر طبق اخلاص گذاشتن جان و مال خود به مبارزه با ظلم، استبداد و نابرابری برخاستند  و با اتحاد و همدلی به استقلال و آزادی دست یافتند.
22 بهمن یادآور پیروزی خون بر شمشیر است که  در چنین روزی معجزه قرن اتفاق افتاد و ملت ایران اراده معطوف به استقلال، آزادی، عدالت و معنویت خود را از طریق سرنگونی رژیم خودکامه، وابسته، استثمارگر و ضداسلامی پهلوی بر جهانیان متجلی ساخت و «استبداد» در برابر «آزادی‌خواهی»، «استعمار» در برابر «استقلال‌طلبی» و «استثمار» در برابر «عدالت جویی» چاره‌ای جز عقب نشینی و تسلیم نیافت.
آری در 32 سال پیش در این روز  پیروزی و نعمتی بزرگ، که با آن نعمت هویت مان را بدست آوردیم و استقلال یافتیم از طرف خداوند منان نصیب ملت شریف ایران شد.
روزی که به تعبیر امام راحل یوم الله است و هدیه ای از عالم غیب ربوبی است.
در این روز بزرگ و سرنوشت‏ساز، تاریخ ملت بزرگ ایران رقم خورد و  سرنوشت‏ نسلها را تغییر داد.
 22 بهمن یادآور آیه شریفه: ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم است
«خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی‏دهد، مگر آن که آنان آنچه را در خودشان است، تغییر دهند»
آری در این روز بزرگ خداوند منان نعمتش را بر  ملت ایران تمام و آشکار ساخت و نعمت استقلال و آزادی داد.
روزی که تاریکی و ظلمت رخت بست و جای خود را به نور داد.
یوم الله  22 بهمن یادآور رشادت‏ها، فداکاری‏ها و شهادت طلبی‏های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.»
22 بهمن؛ تجلی حکومت الله در روی زمین است، روزی که برنده‏ترین سلاح معنوی; یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.
22 بهمن روزی است  که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله‏» رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد
و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل‏» قوی‏تر و نیرومندتر است.
پیروزی شکوهمند 22 بهمن 57، حاصل ایمان به خداوند متعال،  رهبری روحانی متقی و فقیه آگاه امام خمینی(ره)، اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت و استقامت و پایداری در راه خدا است که ماحصل آن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین شد.
اکنون نیز در این برهه از زمان ملت شریف ایران با گوش دادن به فرامین رهبری عالیقدر بر حفظ آرمانهای امام و انقلاب پایبند بوده و در زمینه های علمی و فرهنگی به پیروزی هایی دست یافته اند. چنانچه مقام معظم رهبر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، روز شنبه 19 بهمن سال 87 در دیدار جمع زیادی از کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به پیشرفتهای شگرف و چشمگیر سی ساله ملت ایران به واسطه ایمان به خدا و حفظ روحیه اعتماد به نفس ملی و مجاهدت علمی و عملی تأکید کردند: حضور گسترده، پرشور و با عزم راسخ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن هر سال نمایشی نمادین از ایستادگی و استقامت این ملت بر سر آرمانهای انقلاب اسلامی است و راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی صحنه دیگری از نمایش عظیم ملی خواهد بود.
انشا الله مردم شریف ایران با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز دشمنان اسلام و ایران را هر چه بیشتر خار و زبون خواهد کرد.
انشاء الله


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/20ساعت 10:11 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ