روز قدس روز اسلام است - بچه های باخرز
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های باخرز

من روز قدس را روز اسلام و روز پیام اکرم(ص) می دانم. امام خمینی(ره)

 

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان "روز قدس " انتخاب شد تا مسلمانان جهان با حمایت  از حقوق حقه فلسطینیان، همبستگى خود را با این مهم اعلام کنند.
هر ساله این مراسم با شکوه خاصی در جهان اسلام بخصوص در کشور عزیزمان ایران اسلامی برگزار می گردد  تا نور امیدی باشد بر دل میلیونها فلسطینی آواره  و مظلوم.
نوری که این مظلومین را در مقابله با اشغالگران صهیونیزم مصمم تر کرده است.
پیام روشنگری امام راحل که دعوت به یکپارچکی و وحدت کلمه مسلمین برای مبارزه با دشمنان اسلام بخصوص اشغالگران قدس بود چون تیر بر قلب صهیونیزم فرود آمد و تسکینی بر قلب شکسته جهان اسلام شد.
امت اسلامی که قدس، قبله نخستین خود را از سال 1948 زیر چکه اشغالگران صهیونیزم می دید، به یکباره با پیام رهبر فیقد انقلاب اسلامی از خواب بیدار شد و برای آزادی آن به جهد آمد و راه مقابله با جنایت پیشگان تاریخ را پیش گرفت.
راهی که مبارزه با ظلم و بی عدالتی است و ندای هل من ناصر مردم مظلوم فلسطین را هر بیدار دلی می شنود.
امروزه ندایی فراتر از ندای این مردم مظلوم نیست، فریادی که کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی که مظلومانه آماج حملات وحشیانه صهیونیزم قرار می گیرند و در سرزمین و خانه خود مورد ستم واقع می شوند.
خوب‎‎ فرمود بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی‎ حضرت‎ امام‎‎ خمینی (ره)  که روز قدس‎ روز اسلام است‎ و اسرائیل‎ این‎ غده‎ سرطانی ‎ بایـد از بین‎ برود.
‎ غده‎‎ سرطانـی که فقـط فلسطین‎ را تهدید نمـی‎ کنـد بـلکـه‎ با تـفکـر و اندیشه‎‎ پلید خود تمام دنیـا بخصوص دنیای اسلام را تهدید می کند.
مسلمین باید آ گاهانه به مبارزه با این غده سرطانی بپردازند و از ریشه دواندن آن جلوگیری کنند. قدس تنها در فلسطین خلاصه نمی شود، معراج پیامبر(ص) به همه جهان اسلام تعلق دارد که مسلمانان دست در دست هم داده و با اتحاد و انسجام با حمایت از انتفاضه مردم فلسطین آنها را در مبارزه با این رژیم نامشروع و غاصب یاری کنند.
امیدواریم مسلمین همچون سالهای گذشته، امسال نیز در روز  جهانی قدس که به گفته بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی روزقدس روز اسلام است و مقام معظم رهبری نیز این روز را،  روز اسلام نامید و فلسطین را اولین مساله اسلام برشمردند، شرکت کرده و در راه تحقق آرمانهای جهان اسلام  که همان آزادی قدس شریف است ، را هموار سازند.
 

 مراسم روز جهانی قدس- مهدی بیات

پس در جمعه فردا مورخه 12/6/88 یکبار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس از حقوقه حقه مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهیم کرد

یاحق


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/11ساعت 8:28 صبح توسط رضا خدادادی نظرات ( ) | |
پایگاه جامع اطلاعات دینی شهرستان تایباد

ابزار مذهبی وبلاگ
 فال حافظ - قالب وبلاگ

.


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

designer

دریافت کد آهنگ